Pozorišne predstave u sebi objedinjavaju sve umjetnosti, književnost kroz dramski tekst, likovnu umjetnost kroz glumački kostim, scenografiju i vizuelni identitet predstave, muzičku kroz kompozicije koje se koriste u predstavi, ples, igru i dr. U sintezi svih elemenata koje koristi jedna pozorišna predstava publika se upoznaje sa brojnim umjetničkim izrazima na svjesnom i nesvjesnom nivou. Muzika, kao i vizuelni izgled predstave uvodi publiku u emotivno stanje kojeg može, a i ne mora biti svjesna. Izgovoreni tekst gledaoci usvajaju na potpuno svjesnom nivou, kao i scenski pokret koji je jasan i vidljiv.
Pozorišne predstave su prostorne, odnosno odvijaju se u tačno određenom prostoru, u našem slučaju u vrtiću koji mališani pohađaju što pozitivno djeluje na njihovu percepciju i opuštenost, jer je to prostor koji poznaju i u kome se osjećaju sigurno. Predstave takođe pripadaju i vremenskim umjetnostima jer se odvijaju u tačnom terminu i imaju određeno vrijeme trajanja. Iščekujući početak predstave djeca se uz pomoć vaspitača pripremaju za događaj koji će uslijediti, kao i pažljivo praćenje radnje predstave čime jačaju i učvršćuju svoju koncentraciju, pažnju, vaspitanje i disciplinu.
Tokom gledanja predstave mališani na lak, veseo i zabavan način dobijaju priliku da usvajaju čitav spektar znanja, umjetničkih izraza, nerijetko i vještina, koji direktno utiču na poboljšanje procesa učenja i poboljšanju kognitivnog razvoja.
Edukativne predstave, odnosno monodrame koje igra omiljeni dječiji lik, Niđo Cvrčak, na topao i neposredan način komuniciraju sa djecom uz brojne interakcije. Na pitanja koja su prilagođena predškolskom uzrastu djece, od 5 do 6 godina (predstave mogu pratiti i manja djeca) glumac podstiče dječiju maštu, oslobađa ih u komunikaciji, uči ih zajedništvu (npr. Kada horski broje ili aplauidiraju) i estetskim i moralnim vrijednostima.

https://cvrcak.ba/cvrckov-tim/